onsdag 2 september 2009

Jag vill ha Höst!

Näe fy bubblan vad trött jag är på värme och sol! Jag vill ha höst, kallt och rusk! Nuuu!
2 dagar kvar att jobba denna veckan och jag tror jag slutar 14 både imorgon och på fredag. Har jobbat länge 2 dagar i rad nu. Segt. Jobbet är väldigt segt för tillfället.


Igårkväll var Milo ute och "jobbade med pappa". Stolt som en tupp var han när han lastade in vedträ för vedträ i vedskjulet. "Milo jobba! Milo o pappa jobbar. Pappa Jobba!!" Söta underbara unge, han har blivit så stor och pratar så mycket nu!

Finaste vinteroverallen anlände idag. SÅÅÅ nöjd! Vintergarderoben är härmed klar, förutom ett par skor och nån mössa...

I helgen ska Milo sova hos Mormor och Morfar IGEN och vi ska på bröllop. Ska bli trevligt, men jag saknar alltid Milo när han inte är hemma. Njuter inte alls av det...

4 kommentarer:

Mollan sa...

så stor han ser ut på "jobbarbilderna".. fixar du spindelen på tröjan =P

mamma sa...

Vilken liten duktig jobbare, pappa måste va nöjd med hjälpen.....Jättefin vinteroverall, fast vi väntar gärna på kylan,, tycker jag. Ska bli mysigt på lördag när lilla Milo ska vara hos oss!!Kram mamma

Lotta sa...

Vi måste som sagt träffas snart! Han växer ju så det knakar..:). Fin overall, han ser ut att gilla den mycket :)

miranda sa...

vilken söt overall :)

Powered By Blogger