tisdag 29 september 2009

Fullspäckad vecka...


Denna veckan är det fullt upp. Igår var det personalmöte på jobbet, men jag fick hoppa över det. Hade så förbannat ont och kvällarna är min enda tid att vila upp mig... Ikväll är det föräldramöte på Milos förskola, imorgon är det Sians hos Birthe... På torsdag jobbar jag länge och på fredag är det äntligen dax för Ultraljud! Massa att göra. Å jag som är så trött... Tog vilan med ungarna på jobbet idag och somnade som en stock innan ungarna.

På lördag fyller jag år och Mamma å Pappa kommer och äter middag på kvällen. Annars blir det inget märkvärdigt...

Har försökt få tag i sjukgymnasten, men det är tydligen inte så lätt. Tänk att det ska va så jäkla svårt att få hjälp när man behöver det!! Vill ha TENS, glidlakan och kanske kryckor, för jag lär behöva dom sen tror jag. Skulle vilja ha samma sjukgymnast som jag hade sist för hon var så himla bra. Problemet är bara att jag inte minns vad hon heter ;)

Milo fick en Byggare Bob dvd i helgen som går varmt här hemma nu. Han hinner knappt innanför dörren innan han börjar skrika om Byggare Bob... Han hade ätit dåligt på dagis idag så det kanske är ngt på gång där, han äter ju alltid bra annars. Nåja, det lär vi märka. Mormor ska ha honom ikväll, så vi kan gå på föräldramötet båda två.

ÄNTLIGEN är det HÖST ute! Så underbart med lite kallare väder, dom fina färgerna på alla träden och att det är lite mörkare på kvällarna. Just nu är det perfekt ute:)





Milos nya lurvoverall från Småfolk. Sååå mysig. Uppenbarligen tycker Milo oxå det, för nu har han haft den på sig i 30 min och han vägrar ta av den...

1 kommentar:

Anna-I kampen mot barncancer sa...

Alvin har också regnbågströjan idag ^^

Powered By Blogger