tisdag 15 september 2009

Trött, trött,trött.

Är konstant trött känns det som just nu. Fast det är väl kanske inte så konstigt. Det hör ju till liksom. Även om det är en del som jag gärna hade varit utan, det liksom foglossning. Har redan riktigt ont i fogarna, framförallt frammåt eftermiddagarna och på kvällarna. Det känns ungefär som 2 knivar i höfterna varje gång man rör sig. Mindre skönt. Och det är låååång tid kvar...

Jobbet är oxå mindre roligt nu. Många personal sjuka och vi som klarat oss än så länge sliter, vikarie får vi ju absolut inte sätta in. Jag längtar redan tills jag jobbat min sista dag på det stället!

Milo är ute och cyklar med R, gissar på att dom spanar efter traktorer ;). Får vi en grabb till drunkar vi i traktorer här hemma!!
Milo är så himla rolig just nu, han pratar en hel massa som man förstår och en hel massa som man inte förstår. Han säger "Mamma bääsi magen" och pekar på magen. När jag försöker förklara att bebisen ska komma ut sen med och bo hos oss, då säger han "NÄÄÄEEEJ!!" och ser väldigt bestämd ut. Typ som om han ville säga "det var det dummaste jag hört nånsin!"  Nåja, en dag får han ju se... ;)

Sötnosen utanför badhuset.
Visar sin nya mössa...
Milo och Pappa har börjat på Minisim. Varje lördagsmorgon k.9 är det simdax. Milo tycker det är toppen!
"Milo e staaak!"
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, göra en liten Milo färdig för soffmys, läsa lite Mamma Mu, fixa välling och sen ska jag njuta framför Idol.
So long!
(Ni som oxå använder Blogspot, det finns en ny redigerare som gör det 1000 ggr lättare att skriva, sätta in bilder och redigera texten!
Så här kan ni uppdatera:
Instrumentpanel
Inställningar
Grundläggande
Scrolla ner till inläggningsredigerare
Välj uppdaterad redigerare
Glöm inte att spara )

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad jobbigt att vara trött. Men det är som du skriver att det hör ju till.. Men värken kunde du väl fått slippa! Jag ska till Göteborg denna helgen, men nästa helg MÅSTE vi se till att träffas!

Powered By Blogger