torsdag 27 augusti 2009

Snart helg...

Snart är det äntligen helg. Känner mig väldigt trött på jobbet för tillfället. Ingen lust och ingen ork. Hela förra lördagen var vi iväg på svensexa/möhippa och även om vi hade superkul båda två så gick den helgen alldeles för fort. Denna helgen får bli LUGN. Nästa helg är det bröllop... Milo ska sova hos mormor & morfar igen, precis som förra helgen. Det går bra, men vi tycker det är tråkigt att lämna bort honom när det väl är helg och vi är lediga.


Mollan & Zelda var här och fikade i veckan och Milo fick hålla Zelda. Först ville han inte, men sen tyckte han det var toppenkul och ville inte släppa henne. "Milo hålla Zella!" *sötnos* Blev ett riktigt bra kort på dom två fina ungarna!
Ikväll blir det sängen tidigt, igårkväll fastnade vi i filmen "Män som hatar kvinnor" och somnade inte förrän halv ett. Var dödstrött imorse. Somnade en stund i eftermiddag när Milo tittade på Cars. Ska se om jag kan lägga upp lite auktioner på Tradera ikväll, om orken finns. Han har växt maaassor över sommaren och behöver massa nya byxor. Vad synd, att jag måste shoppa det då ;).
So Long!

2 kommentarer:

miranda sa...

åhhh, vilken fin bild!! hm, jag kan tänka mej att du tycker det e himla jobbigt o shoppa nu till milo hi hi ;)

Mollan sa...

Fiiina fiiine bilden...
kan du inte maila den till mig eller nått.. vill ha.. =)

Powered By Blogger