söndag 9 augusti 2009

Uppdatering,,,

Kort uppdatering. Börjar jobba imorgon. ÅNGEST! 7 veckor har gått så sjukt fort. Skulle med glädje varit ledig 7 till... Å nu när det fina vädret börjar komma med. Dom senaste dagarna har spenderats på stranden. Underbart.

Milo vägrar sova ikväll. Han var såå trött innan, men INTE nu. Först la vi han i hans säng. Han kom upp igen. Fick sitta i soffan lite. Började hoppa och dansa. Åkte in i sängen igen. Skulle sova i vår säng, det fick han. Det var tyst i kanske en kvart. Sen hör vi klockradion spela "poker Face". Går in och tittar. Där står tokungen och hoppar och dansar för glatta livet i sängen! Ja det är banne mig inte lätt att hålla sig för skratt alltid! Rikard vände i dörren och började skratta, jag oxå. Sen var jag bara tvungen att hämta kameran för det såg så roligt ut. Nu ligger han i sin säng. Vi får väl se hur länge han blir där...

Uhh. Jobb imorgon. Kan inte fatta att det är dax. Blähä.

Nu var jag duktig och uppdaterade MIRANDA, som inte ska säga nåt, för du bloggar ju inte ens! *räcker ut tungan*

3 kommentarer:

miranda sa...

hi hi, ja nu var du duktig jessica ;) men du vet ju att jag bloggar igen virrpanna! blä blä

mammma sa...

tur att du uppdaterade ige det är så roligt att läsa om tokungens härliga upptåg...... Han r ju för härlig. hoppas du haft en bra dag på jobbet, nu ska jag själv ta itu med mitt jobb. ska jobba tills 10 ikväll.. puss puss

Mollan sa...

så hur känns det nu att jobba???
Jag har bara 6 månader kvar innan jag måste börja shitttttttttttttt

Powered By Blogger