tisdag 28 juli 2009

Najs dag!

Idag har jag och Milo varit i stan. Lunchat med Mollan, Zelda och Lotta på Trendie, sen köpte vi med oss fika och gick ner i Tivoliparken. Där lekte Milo så det stod härliga till i flera timmar. När vi körde hem vid 15 var han dödstrött och somnade direkt.

Ikväll har jag klippt Milo, det blev faktiskt hyfsat bra denna gången med. Toppen om jag kan göra det själv, då behöver jag inte klippa det så enormt kort som man gör hos frissan, kan klippa det oftare istället.

Imorgon ska jag och Milo åka tåg till Malmö och träffa våra vänner från Shoppa Danska barnkläder tråden. Mollan & Zelda ska oxå följa med och "läras upp" ;). Det blir uteslutande fina barnbutiker när vi kommer ihop oss och det är alltid underbart kul!

2 veckor kvar av semester och ångesten börjar komma. *gaah*



Milo i tivoliparken innan idag.

Nyklippt nu ikväll. Luggen behövs rättas till lite lite, men jag fick inte riktigt lov att göra det just då... ;)

Så här somnade tokungen häromkvällen! Med solbrillor, nappen i mungipan och vällingflaskan under armen. Man skulle kunna tro att han hade varit på nåt studentparty eller ngt;)

1 kommentar:

miranda sa...

öhm... nu tycker jag fantamej att det e dax för uppdatering!

Powered By Blogger