fredag 24 april 2009

Fredag kväll. Eller natt kanske?

Fredag kväll. Har varit hos Mamma och Pappa ikväll och fått god mat. Milo höll sig vaken till halv elva (rekord!) och var såå trött nu när vi kom hem. Vi tog på jamas, bytte blöja, borstade gaddar. Sen gick jag för att fixa välling. När jag kom tillbaka hade han gått in i sin säng och laggt sig, gullegubben. Han snarkade som en stock, så det var bara att hälla ut vällingen.

Imorgon på dagen ska vi till stan och kolla läget, sen på kvällen kommer Jenny & Mollan & Zelda hit och myser lite. Det ska bli riktigt trevligt!

Söndag vet jag inte riktigt vad som händer. Hatar söndagar och framförallt när man är själv!

Seeen är det måndag och då kan jag ääntligen jobba igen! Ja, jag antar det iaf. Milo hostar såå fruktansvärt fortfarande, men jag hoppas verkligen det släpper i helgen. Vi har ju varit hemma en hel vecka nu och det är såå tråkigt. Han har varit hängig och gnällig och riktigt förkyld idag med, hoppas han kryar på sig nu...






1 kommentar:

Lotta sa...

Hoppas ni får det trevligt ikväll! Vi kanske kan träffas imorgon eftermiddag! Jag blir lämnad vi 13-tiden nämligen! Hör av mig!

Powered By Blogger