onsdag 15 april 2009

Envis Milo...

Pust vad jag är trött!! Dum som jag är så trodde jag faktiskt att Milo oxå var det. Efter att ha varit på dagis mellan 9-16, efter det en lång skogspromenad då han gick själv nästan hela vägen, ett bad uppe på det, så tycker man att vilken 2åring som helst borde störta i säng. Inte Milo inte. Han envisades i lite mer än en timma med att inte somna. Jag la ner honom i sängen om och om igen, satte mig utanför rummet och väntade. Jodå. Han kom varje gång. Asgarvandes vad man än sa. När klockan var tio i nio fick jag lägga mig bredvid honom och i stort sett hålla fast honom, sen somnade han på ca 5 minuter. Envisare unge får man leta efter!!! Jaja, det kan han ju ha. Imorgon är det JAG som väcker honom halv sju. HAHA - lika gott åt honom!

Jobbar 7-30-14 både torsdag och fredag. Skönt.

Nu ska jag stupa i säng efter ett underbart avsnitt av Greys Anatomy. *löve it*

2 dagar kvar denna veckan. Fasen vilken seg vecka - vill bara vara ledig. Vi har varit extremt många barn dessa dagarna och man är helt slut i huvudet - & har en fin huvudvärk - när man kommer hem.



Morfar, Milo & Mormor i söndags nere i Åhus.



Har ju glömt visa Milos nya favvobyxor som han fick i påskpresent. Fristads jobbarbyxor :) han är såå söööt i dom! Och det är väldigt noga att verktygen är på rätt plats i byxorna.. ;)


3 kommentarer:

Diana sa...

Haha gud vad söta brallor!! Jisses vad duktig han är som går så långt! kramis Diana

Celice sa...

Åhhh där är ju brallorna jag letat efter, finns de på Klingheims tror du? Liam måste ju ha sådana byxorna när han ska "mecka"

Lotta sa...

Fina byxor.. Nu kan han ha koll på sina verktyg! Synd att vi missade varandra i Åhus!

Powered By Blogger