onsdag 25 mars 2009

ZzZzZzZzZzZzZzZzZ

Onsdag. Såå himla trött. Fryser. Huvudvärk. Känns som jag håller på att bli sjuk, men det hoppas jag verkligen att jag inte ska bli. Det går liksom bara inte. Milo har varit otroligt gnällig idag. Han gallskrek när jag bar honom till dagis och han gallskrek när jag bar hem honom. *suck* Annars har vi slappat hela eftermiddagen, Milo är såå trött idag. Å jag med. Helt slut... Ikväll är det McDreamy, det bästa med onsdagar!

2 dagar till helgen. Håll ut...

Idag är det våffeldagen! Milo fick smaka sin första våffla. Ett stort flin med ett "hehehe" ljud avgjorde att han diggade det starkt ;).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah fint med våfflor! Jag missade tyvärr denna speciella händelse.. Var upptagen med att städa ch fixa ;). Ha en trevlig helg, jag skickar lägesrapport :). Kram

Anonym sa...

mums med våfflor :) tråkigt att du känner dej hängig! välkommen i klubben... det e anledningen till att jag ej hört av mej om någon dag vi skulle kunna träffas. kram

Powered By Blogger