onsdag 11 mars 2009

Onsdag.

Sitter och slökollar på semestersvenskar på TV. Ser varmt och skönt ut, här hemma är det kallt ikväll. Milo vill inte somna. Envisa ungen. Han är ju dödstrött! Rikard gick precis in med honom i hans rum, hoppas han lyckas...

Idag har jag satt upp mina fina fina väggord här hemma. Såå fint blev det!
Nu är snart veckan över. Har varit en ganska stressig vecka, men nu är det roligt att jobba. Mina nya kollegor är underbara och jag trivs väldigt bra med dom :).
Torsdag och Fredag jobbar jag 7.30-14, det ska bli skönt efter två långa dagar.








6 kommentarer:

Anonym sa...

Fint det blev :). Och vad skönt att du trivs på jobbet nu!

Mollan sa...

snyggt med väggord!!!

Anonym sa...

Gud vilka gulliga ungar milo och alice. jättefina väggord Jessica, längtar till jag får mina.kraaam mammma

Anonym sa...

vad fint det blev med orden på väggen!

Anonym sa...

Vackra ord!

Anonym sa...

Himla snyggt med väggord!

Powered By Blogger