torsdag 5 mars 2009

Åt rätt håll.

Nu börjar Milo bli bättre. Fast han är fortfarande inte sig själv... Han vill fortfarande inte äta direkt och han är såå gnällig och mammig. Vill mest sitta i knäet och läsa böcker eller se på film. Han börjar storgråta för minsta lilla... Saknar min glada Milo! På dessa dagarna har han gått ner ett helt kilo och det ganska mkt på en sån liten.


Själv så känner jag att jag växt fast i soffan. Får inte göra något alls för Milo heller, han tycker mest jag ska sitta här med honom. Lilla killen.
Det kom iaf lite uppmuntrande post idag... Urcoola vårskor och en liten fin lurv! Jag var med i en bildtävling på http://www.mysgrodan.se/ och fick då 20% på ett valfritt köp, det tackar vi för!





Samma tryck på skorna och tröjan



~~cooling ~~



***********************************************************

Eftersom jag är som jag är så har jag redan Milos vårkläder klara. Regn och vindtäta överdragsbrallor från Molo, ihop med softshell jackan som oxå är regn och vindtät. Tror ni han syns på dagis gården eller behöver det mer färg?? *HAHA*



Och en regn och vår overall från MeToo, full med massa söööta djur:)




Hmm det enda som saknas är ett par gummistövlar och ett par gympadojjor! Ja... Och så våren då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du har helt rätt. Han måste faktiskt ha ett par gummistövlar till denna läckra regnoverall. nu har jag fixat ett par till plutten som passar perfekt till detta. kraaaam mormor

Powered By Blogger