tisdag 3 mars 2015

Vardag...

Tisdag idag, båda dom stora har varit på skola och förskola. Imorgon är Lia ledig och jag tycker det är skönt. Dels behöver jag bara gå upp till skolan o lämna o sen hem o dels så går han hem själv o jag slipper väcka Ellis för att hämta. Skolan här slutar 12,45 - mitt i sovtiden för en ettåring. Så han har fått vänja sig vid att sova 11-12,30 och det funkar men det tar emot att väcka honom när han sover så här gott: 

Så är det att vara nummer tre...

I eftermiddags gick vi ut en runda, solen sken o det såg skönt ut. Vårjackorna togs fram till dom stora! 

Snyggaste vårjackorna!!! 
Men skenet bedrog. Vi hann 20 meter så började det regna. När vi kom ner till lekplatsen så haglade det massor!! 
Var helt vitt på marken tillsist. Å slutade gjorde det inte heller, förrän vi kom hem igen.... 

Ellis har kommit på hur man leker med katten idag! Som jag skrattade. Han gick runt lugnt med hennes leksak, hon smög efter. När hon sprang o skulle ta den så sprang Ellis med, tjutandes av skratt. Så härligt!! 


Nu sover alla tre och nu blir det soffan för resten av kvällen... 










Inga kommentarer:

Powered By Blogger