söndag 22 mars 2015

Helgen över...

Så var även denna helgen över. Helgerna går så fort o veckorna så långsamt! Iaf nu när Lia är hemma. Vågar inte släppa henne till förskolan denna veckan heller. Hon har inte alls så ont mer men när man tar på det eller drar i henne osv. gör det så ont så hon skriker, såklart... Jag glömde mig idag och lyfte henne. Hur jäkla dum får man bli?! Jag har tjatat på henne hela dagen att ta det lugnt och så lyfter jag henne!!!! Har så fruktansvärt dåligt samvete för det. 

Vi var hos Farmor o Farfar i Yngsjö idag och skulle se på nyfödda lamm som bekanta till dom har. För att komma in i hagen skulle vi gå över två ström-trådar och då glömde jag mig och lyfte över Lia. Tänkte bara på att hon höll på att gå rakt in i dom. Så. Jäkla. Dumt. 

Lammen var iaf enormt söta. Finns ju inte mycket som är sötare alltså! Några var födda inatt, så helt färska. 

Milo i Yngsjö.

Efter vi hade varit där körde vi och kollade på Jimmy o Emilias hus dom hyr - mycket fint! Milo ville helst inte hem... 

Igår hade Algot barnkalas och jag var med Lia där, lite rädd för henens nyckelben men det gick bra. Dessa två alltså... Sån kram Lia fick när hon kom, hade ju inte sett varandra på en hel vecka! 

Å imorgon är det måndag. Det innebär babysång och i vanliga fall dans för Lia men det får vänta några veckor... 









Inga kommentarer:

Powered By Blogger