måndag 6 januari 2014

Julen 2013!

Har inte hunnit med att skriva om Julen men bättre sent än aldrig!

Lille Julafton 2013:

Lille Julafton firades hemma hos oss tillsammans med Rikards föräldrar och syskon med familjer. Kalkonmiddag blev det, så otroligt gott! Ingen gör kalkon som barnens Farmor, det ska ni veta! 


Förväntansfulla barn ;) 


Inte lika förväntansfull... 

Vår lilla kusin Alicia!

Evig väntan på den där tomten....

Världens bästa svärmor kom hit och lagade all mat två timmar innan alla andra kom. Det kallar jag service:) Fantastiskt god kalkon! 

Til vår förvåning kom det TVÅ tomtar, vi som bara hyrt in en... 

Lia var livärdd för tomten, hon hade ju inte varit snäll, som hon sa själv.. ;) Självinsikt!

Hon vågade sig fram nångång men det var precis...

Milo gick mer än gärna fram. Inte ett ord om att tomten kanske inte finns, att det är nån som är utklädd osv. Jag trodde det skulle komma i år. Kanske tänker han det men vågar inte säga det av rädsla för att tomten kanske inte skulle komma då, jag vet inte.

Stort paket till liten plutt!


Milo & Farmor :) 

Vår stora grabb! Tänk att han är 7 år om bara några veckor...

Kusinerna!


Julafton 2013!
Lia hos Jimmy... Hon ville inte att tomten skulle komma. Jag sa att då kan du ju inte få paket. "Jag vill inte ha ket!!" DÅ är man rädd ;)

Fast det var visst ganska bra med paket ändå, när man sitter tryggt hos Morfar.

Bara en tomte på julafton minsann....


Rädsla....


Äntligen, spionbilen han suktat så efter! Som krävde TIO batterier... Rikard fick cykla hem o hämta. 


Ellis och gammelmorbror Tommy!




Vi hade en toppenfin jul med våra underbara barn och fina släkt. Fast det är alltid lite skönt när Julen är över. Nu väntar ju dock både dop och 4 års kalas och 7 års kalas. Hej å hå! 



1 kommentar:

Malins blogg sa...

Den svarta skjortan med slipsen har min Milo också :-) hihi

Powered By Blogger