söndag 1 april 2012

Min fina Milo.


Idag är det söndag. Å vad gör denna familjen på söndagar? Någon blir sjuk. Såklart. Idag vaknade Milo med feber. Jag får snart panik på detta. Jag förstår inte hur dom kan vara så mkt sjuka. Hur är det möjligt? Varför? Jag vet inga andra barn som är sjuka så mycket. Å Milo är ändå 5 år, han borde klara sig bättre liksom. Men icke. Jag misstänker öroninflammation, det har runnit ur hans ena öra. Vi avvaktar tills imorgon och ser.. Detta känns så hopplöst, känns som att folk inte tror på en längre:/. Tack och lov är min Pappa hemma så Milo får vara hos honom och Lia får åka till dagis imorgon. Jag jobbar ju bara 3 dagar denna veckan så det är ju F*N med att man inte skulle kunna få jobba dom få dagarna...
Men vad gör man... Gräver ner sig? 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger