söndag 15 april 2012

A-A-A-aaamaaziing!

Vilken helg vi haft! Så underbart roligt. Jag har skrattat konstant från i lördags morse tills ja... jag garvar fortfarande inombords, nu orkar jag bara inte skratta mer men inom mig ler jag. Vilka fina tjejer, så förbannat roliga! Vi festade till fyra i morse. Å vaknade ungefär vid halv åtta... Hade kunnat dela med mig av massa kort eller varför inte lite filmer, men så roligt ska ni inte få ha det;)
Nu är jag så trött så ögonen trillar ihop snart, minimalt med sömn denna helgen, men det var det banne mig värt!

7 kommentarer:

Johanna Edeslätt sa...

Nej! Så roligt ska vi verkligen inte ha det, haha.

Anna sa...

Hej hopp, ni verka ha haft sååå kul. Önskar att jag hade kunnat vara med. Men jag hade aldrig kunnat stå på benen kl halv åtta på morgonen om jag druckit till fyra haha! Hade nog inte ens stått på benen till kl ett....hehe
Hoppas vi ses på salgen!
Ha det gott!
KRAM!

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Vi hade superkul Anna! Nästa gång orkar du <3

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Å det det var måånga som inte var uppe till 04... *pekar uppåt* ;)

Diana sa...

Låter ju jätteskoj:) vad var ni för gäng som åkte? Kramis

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Diana; det var vi som brukar åka på salg ihop, så folk från hela sverige:)

diana sa...

Vilken rolig grej! :) kram

Powered By Blogger