fredag 27 april 2012

Lurad...

Trodde Lia var frisk igår. På morgonen hade hon 38 grader men hela eftermiddagen och kvällen hade hon ingen feber och var hur pigg som helst. Så jag trodde det var över. Inatt har hon skrikit heela natten, Aj aj aj och hostat och haft hög feber igen. Idag har hon haft nästan 39 grader hela dagen. Att det aldrig tar slut, nu är det fjärde dagen!! Suck.

Idag har jag städat. Jäklar i gatan vad jag städat! Igår skrubbade jag hela köket från topp till tå och idag fick badrummet samma behandling. Sen har jag dammat, damsugit och torkat golv, tvättat sängkläder och vädrat täcken och tvättat gardiner och duschdraperi, torkat av alla dörrar i hela huset. Sånt man inte gör så ofta, eller JAG inte gör så ofta, men som är så välbehövligt. Nu känns det verkligen RENT här hemma, underbart! Dessutom har vi kastat dom gamla ruttna utemöblerna och Milo & Rikard är och köper nya. Härligt!

Känns ju knappt att det är fredag när man varit hemma nästan hela veckan, men det är ju skönt ändå. Nu tycker jag Lia kan bli frisk för detta är tråååkigt. Jag har ju knappt varit utanför dörren sen i måndags. Förutom igår när jag var med Milo på fotboll. Nu är det ju långhelg dessutom, jag ska jobba på måndag men det är ju bara till 11,30 och Rikard och barnen är lediga. Härligt!

Okej, båda ser jättekonstiga ut, men den enda bilden jag just nu. Innan Morfars kalas förra fredagen. Sötnosar!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger