onsdag 28 mars 2012

Tröttsamt...

Å så blev det onsdag. Hur nu det gick till? Vi går här hemma och jag sitter mest med en gnällig Lia som har ont i magen. För det har hon fortfarande. Å fortfarande är det bara vatten som kommer ur den lilla kroppen. Snart blir jag galen på riktigt. Trodde jag skulle kunna jobba imorgon, men det går ju absolut inte. Suck och dubbelsuck. Det är ju inte så att jag får nåt gjort heller, idag har det bara varit Mamma och Aj Aj AJ Magen.... Jag längtar efter friska barn.
Tur iaf att Milo har haft en kompis här och leka med i eftermiddags. Hur blev han så stor? Igår var han själv hos denna kompisen och lekte och idag var han här. Små grabbarna.... Inte så små längre... Nu pratar dom om tänder som ska tappas, coolaste legot, fräckaste tröjan, keps på inomhus, pirater, ninjor, agenter.... Min Lilla Milo...


Nåja. Råååsa Hummelskor blir man glad av iaf...:) 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej! Molly fick förstoppningsdiaree efter sin maginfluensa. Då blir det stop och bara vatten rinner igenom. Magen svullnar och magknip. Molly fick russin och proviva och så löstes proppen upp. Efter 2 dagar så hade allt lossnat. Krya på dig lilla Lia! Kram fia

Powered By Blogger