torsdag 22 mars 2012

Allt utom det...

Kom hem från jobb, körde direkt till mamma som hade hämtat barnen idag. Kom dit och barnen sprang ute och lekte och hade så himla roligt. En stund senare skulle vi fika och då säger Milo att han har ont i magen. Ja ja tänkte jag, det går väl över. Men han blev mer och mer hängig och höll på att somna så vi körde hem. Bäddade ner hjärtat i soffan och han somnade ganska fort. När han vaknade hade han fortfarande ont i magen, en stund senare reser han sig... Jag frågade om han mådde illa, jaaa, kanske lite... Hann ut i andra rummet och så kaskadspydde han över hela allrummet.. In på toan, men hann inte riktigt så han kräkte ner hela den med.

Jäkla piss. Tycker så synd om honom, han hade sett fram emot fotbollsträning och sova hos mormor inatt. Å vi hade sett fram emot att vänner från Malmö skulle komma och spendera helgen här...

Så. Jävla. Drygt.

Nu ska väl alla igenom denna skiten. Jag har haft ont i magen hela dagen... Rikard får det alltid, alla gånger.

Åh. Jag vill inte.

1 kommentar:

mamma sa...

Stackars lilla Milo !! men lite synd om mormor med, för jag blev ju tyvärr också smittad av barnen. Usch nu förstår jag vad riktig jäkla maginfluensa är !!!!!Inte kul kan jag säga... Stackars små barn som får det....kram mormor

Powered By Blogger