torsdag 8 mars 2012

Jahapp..

Tog mig äntligen till läkaren idag efter 2 veckors öronont. Hör ingenting nästan på nåt av öronen. Inte såå himla konstigt kanske med tanke på att jag hade dubbelsidig öroninflammation. Surprise - not. "Ja du är nog det äldsta öronbarnet jag haft!" sa läkaren. Tackar tackar...  Kåvepenin it is.
Har inte haft så ont innan, mest att jag inte hört. Men nu ikväll gör det skitont, bultar och bankar och spänner. Får bli alvedon och sängen, tur det är kort dag imorgon och sen helg.

3 kommentarer:

Anna sa...

Men huuuua för öroninflammation :-(
Kryapådigkramar i massor!!!

Hoppas ni får en mysig helg!

Kramar från Anna

Linda m 3 sa...

Usch vad smärtsamt! Jag fick min livs första öroninflammation som 29åring och sedan smällde jag till på en till som resulterade i sprucken trumhinna som nyförlöst 32åring så jag blev också öronbarn sent i livet:D. Krya på dig!

//U sa...

Åh, grattis till utmärkelsen.. På min 28års blev jag "friskförklarad" från min "öronbarnstämpel" med kommentaren: "nu är du vuxen även i öronen.."

Krya på dig!

Powered By Blogger