måndag 18 juli 2011

Måndag.

Det är myyycket trevligare att vakna upp en måndag när man vet att det är semester och att det dessutom är 4 hela veckor kvar av semestern! Underbart! Dock så börjar jag undra vart tusan sommaren tagit vägen? Det regnar och regnar och det är inte ens varmt ute... Var är solen? Vad hände? Det var så varmt ett tag varenda dag....Vi vill ju bada, sola och leka i sanden. Man blir lite lätt trött när det är tråkväder varenda dag. Undrar om det ens kommer att vända, börjar tvivla på det... Beställer fint väder till Öland!

Okej. Jag handlar mycket kläder åt kidsen. Men ibland...

får man hem något som är....

alldeles alldeles speciellt fint! Denna colibrikjolen är nog det finaste vi har i garderoben just nu!

Vi var inne en runda på C4dagarna i lördags eftermiddag, ja mest för att man ska. Milo hittade något som veeeerkligen passade honom. En gigantisk hopp-dinosaurie!

Huvudet som var ingången och sen klättrade man upp i den och åkte rutshkana ner.



Såg ganska roligt ut om jag får säga det själv;)

Sen testade han larven oxå, den var ju rolig. Men han fick åka själv och lite skraj blev han nog;)

Snacka om att dom kan ta betalt, 180 spänn för 6 karuseller och 35 kr/styck. Milo fick nöja sig med larven och dinosauren, vi ska trots allt både till Liseberg och Ölands Djurpark inom bara några veckor.

Idag ska vi köra och handla på förmiddagen, sen blir det lek i eftermiddag med A-familjen och ikväll funderar vi på en tur till Kiviks marknad, får väl se lite vad vädret erbjuder. Marknad i ösregn klarar jag mig bra utan faktiskt...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger