torsdag 9 juni 2011

Full rulle!

Pju. Klockan är 21.30 och jag har precis gjort färdigt tårtorna till kusinens student imorgon. Eller ja, dom ska ju spacklas med grädde och garneras imorgon, men allt annat är klart. Det blir en med päronmousse och after eight och en med geishafluff och glasscreme. *mmm*

Imorgon är det fullt upp hela dagen, AF på idiotmöte 10,30 och sen hem, fixa tårtorna och oss själva och sen möta upp vid skolan och sen studentfest. Tänk vad tiden går, jag minns ju såväl när denna lilla skitungen föddes... Det måste ju betyda att jag är ungefär... 21 eller nåt? ;)

Stiliga kusinen innan studentbalen i söndags.


Nu måste jag bara visa er vår galna släkt. Detta är min moster och hennes familj (mellankusinen Erik saknas), underbara, goa, roliga människor! Som är OMÖJLIGA att ta kort på! Dom kan bara inte låta bli att fjanta sig, jag skrattade så tårarna rann när jag såg dessa bilderna. Skulle ta en fin familjebild innan balen i söndags, men ja. Det kan vi nog lägga ner va? :D

Detta var det bästa av korten, men då tittar ju huvudpersonen bort...

Inga kommentarer?

Å så var det den äldsta av dom...

Å alla grejar med annat...

....


Å kolla in skorna på Peter... Å ja, Alice har bara en sko...
Ja, som sagt. Omöjligt! Men underbara är ni!
Puss på er!

1 kommentar:

mamma sa...

Helt underbart galen familj min syster har, och Joel e ju sååå stilig denna goa pojk. Mosters lilla Joel......Men jag tycker att korten blev jättefina... Kram på er och jag älskar er....Tina

Powered By Blogger