måndag 15 mars 2010

Måndag.

Måndag igen. Dryga dag. Veckorna är så tråkiga. Längtar efter vår på riktigt, bort med all jäkla snö NU!

Lämnade Milo på dagis idag, han var hur pigg och glad som helst i morse. När han kom hem vid elva hade han 39 graders feber. Efter en tupplur så hade han 40 grader! Var kom detta ifrån? Jag hoppas det är snabbt övergående, ser inte fram emot att sitta inne hela veckan med 2 barn helt själv. Idag är det ju såklart strålande sol med... Han har suttit i soffan hela eftermiddagen och tittat på Tv eller sovit... Stackaren!

Lia busen sover allt sämre på nätterna. Har jag tur får jag sova 1½ timme i sträck sen vaknar hon igen. Det är lite väl, känns som jag håller på att bli knäpp emellanåt och värst är det såklart mitt i veckorna när jag är själv... *phu* Längtar till helgen. Redan.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger