måndag 18 maj 2009

Vilken helg!

Vilken helg jag haft! Vilka underbara människor det finns... Tänk att vi pratat i 2 år och nu har vi äntligen träffats, dom flesta av oss iaf. Helt underbart hade vi, så goa tjejer. Alla lika galna i barnkläder, himmel vilket kackel det var på kvällen!

*Kärlek*

Jag var lagom trött när jag kom hem i lördagskväll!
Åkte vid 18 i fredags, kom till Örkelljunga och träffade alla, käkade pizza, drack en del cider, tjötade till 02 på natten...
Kvart i fem var det dax att gå upp, 06 åkte bilen med GPSen inställd på Köpenhamn. Klockan 8 i lördags morse var vi framme i köpenhamn, först i kön! Fick köa inomhus, tack för det Molo, det blåste och var svinkallt ute... Klockan 10 öppnade dom, vi var där inne till 16,15!!
Körde till Malmö där hela gänget samlades för "avskedsmiddag" på McDonalds ;). Var hemma vid 20 på kvällen och var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jädrans trött! Är fortfarande sliten. Men det var det värt!!


Här kommer fynden!





3 kommentarer:

miranda sa...

tack för att du köpte till oss jessica! milo har nog så han klarar sej året ut nu hi hi :) eller fram till oktober i alla fall ;)

//U sa...

Eh.. så.. du åkte till Köpenhamn och köade i 2h för att köpa barnkläder.. *L* Ja du J.. vi är allt olika *S* Men jag kan förstå grejen att köa för ngt man verkligen vill ha..så.. Ja..jag förstår dig..nästan :)

Och va kul att träffa nätpolare! Jag ska till Sthlm i helgen och träffa några - ser fram emot det :)

kram!!

Mollan sa...

Snygga kläder!!! Rolig att ni hade trevligt i Köpenhamn! Milo är lyckligt lottad som har dig som fixar så fina kläder till honom =)

Ses på torsdag!

Powered By Blogger