fredag 29 maj 2009

Bra början på dagen?

Dagen började med att jag, efter att lämnat Milo på dagis, backar ut från dagisparkeringen. Och på ett jävla järnrör. Som stod upp ur marken. "Hmm undrar om jag fick punktering av det" tänkte jag. Körde ca 30 meter. DUNK DUNK DUNK. Punktering var det ja. *GAAH* Halvt panik fick jag, som skulle ha utvecklingssamtal halv åtta på jobbet. Upp med mobilen och ringde Pappa. Han kom som ett skott, fixade däckbyte och jag var på jobbet kvart i åtta, endast en kvart försenad. Mina söta kollegor tog utv.samtalet istället.

Tänkte att efter en sån morgon kan det bara bli bättre och det blev det! Skön dag på jobbet med massa goa skratt och bra eftermiddag hemma med handling, husvagnspackning och glassbilsköp. Milo ÄLSKAR glassbilen! Tänk att det verkligen finns en lastbil med glass liksom, han tycker det är världens bästa uppfinning :)
Imorgon bär det av till Hällevik för årets första Husvagnshelg. Ska bli sjukt nice och vädret verkar vara på vår sida!




3 kommentarer:

Lotta sa...

Bra att ha mamma & pappa ibland :). Ha en härlig helg i Hällevik!

Mollan sa...

bra att ha pappa tillhands när det gäller bilen. Kan alltud lita på dem =)

Härligt med camping i helgen.
Jag å Jocke skka till Kolmården i sommar med zelda =)

Jenny sa...

Ja du, vad skulle vi gjort utan våra händiga fädrar.

Vad fin den understa bilden var!

Powered By Blogger