torsdag 14 maj 2009

Snart dax!

Nu så börjar det närma sig!! Imorgon kväll åker jag till Örkelljunga och träffar massa goa pölsekärringar och snackar skit :) På lördag är det äntligen salg dax! Huuu jedamig vad trött jag kommer vara på lördagkväll, men det är det värt!

Milo har varit på utflykt med dagis idag och när jag kom och hämtade kl 14 så hade han inte sovit en sekund. Nu däckade han i soffan och klockan är halv fem.... Jättekul att dom gör saker och han har haft en toppendag, men det funkar verkligen inte att han inte får sova på dagen! Han orkar inte. Dom har varit ute sen halv nio i morse och var fortfarande ute när jag hämtade. Nu sover han... Å hur ska kvällen bli? Han måste ju väckas imorgonbitti igen! *GAAH*


Tog lite bilder nere vid Ån igår, så himla fint är där vid denna årstiden....









1 kommentar:

Mollan sa...

Bytt ut kepan mot solhatt ser jag =)

Powered By Blogger