fredag 27 februari 2009

Nästan helg!

Godmorgon!
Jag ska strax köra och jobba, jobbar 9-15.30 idag. Segt... Men Milo och Rikard är lediga, är bara lite avis! Dom ska besikiga bilen och Rikard ska till tandläkaren.
Det har varit en fruktansvärt seg vecka som aldrig velat ta slut, men snart snart...

Helgen blir lugn. Imorgon ska vi in till stan en runda (Toddler har börjat sälja MOLO!!! Mitt liv är komplett!!) och på kvällen blir det mat hos mamma och pappa. Och melodifestivalen ofcåårse! Hur kasst det än varit detta året kan jag inte låta bli att titta.

Igår var jag och tjejerna hemma hos Mollan och tittade på en underbar liten sak. En liten liten liten bäääbis! Oh my vad jag blev sugen! Lilla Zelda är nu 1½ vecka och vägde 3 kg och var 48 lång när hon kom. Jag har aldrig sett en sån liten bebbe... Himmel säger jag bara! Att man kan vara så liten och söt är ju otroligt... :) Kanske smyger till mig en titt till i helgen så Rikard & Milo med får kika på det lilla underverket.

Så här lycklig blev Milo igår när jag la i Bilar påslakanet han fick när han fyllde år. Han skulle ha det på golvet och ligga och mysa med sina "Biiiar". Sötnos!

Nu har vår underbara skaljacka från Molo anlänt! Helt fantastisk!! Än en gång är det underbara Bus och Rackartyg i Karlshamn som fixat och varit så snälla att dom skickade hit den :)



Nu, jobb.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger