onsdag 18 februari 2009

Helg!

Jaa så är det helg för mig och Milo. Skönt. Fast det är ju massa att göra ändå inför kalasen helgen...

Å biljävlen har gått i sönder igen. Jag blir knäpp på den nu. Vet inte vad jag ska göra med den, elda upp den kanske? Nån som vill sno den? Det går hur bra som helst, kom bara. Ni kan få nycklen med om ni vill. Den är helt gratis den helvetes jävla bilen!!!

Imorgon blir det stan, handla, se om det finns klipptid till otroligt långhåriga Milo, leka med Tim på eftermiddagen. På fredag ska vi vara på bvc kl. 12 och resten av dagen blir det väl städa.

Kuuul....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, ja bilar är inget att ha :). Om ni har fem minuter över är ni välkomna att hälsa på mig! Förstår dock om det blir stressigt. Vi ses ju på fredag om inget annat :)

Anonym sa...

Det säger du först nu! När jag köpt ny bil.. hade jag bara vetat *S* Fast å andra sidan hade jag ju en trasig bil..

kram

Powered By Blogger