måndag 20 oktober 2008

Shopping!

Ja igår var ju jag iväg på Katvigs lagerförsäljning i Köpenhamn. Jag åkte från stan klockan fem på morgonen och kom hem runt 17 på eftermiddagen. JÄVAR vad trött jag är! Kunde dessutom inte somna alls natten innan, skulle upp klockan fyra...
In till stan kom jag iaf och väl där hämtades jag upp att 4 töser i en liten bil. Tilläggas kan ju att jag bara träffat en av dessa tjejer innan, en kort stund. Jag har lärt känna dom alla via familjeliv.se och nu var det då dax att ses. Vilka underbara tjejer! Så goa och trevliga och det kändes ju som att man redan kände varandra. Vi hade så roligt! TACK all ni!
Vi körde först till Malmö där vi mötte upp en bil till med galningar som var shoppingsunga, sen vidare mot köpenhamn. Efter några vilsekörningar och lite körning mot körriktigningen mitt inne i köpenhamn, kom vi då fram. Levandes, ska tilläggas, vilket inte var heelt självklart ;).
Vi var där halv åtta, dom öppnade klockan tio. Det var redan kö när vi kom! Helt sjukt.

Kön framför oss...


Kön bakom!


KAOS!


Kläder i massor!


Bodysuits, älskar dom trots att han egentligen är för stor för dom..

Allt på bilden för 10 danska kronor styck!

Tröjor och byxor

Älskade velourdressar!

Tröja till Rikard och mössor och fiin väska till mig!

Dom 2 sista bilderna är kläder jag handlade till Alice :)

Tack alla ni goa goa underbara töser som var med, detta gör vi om snart! När vi hämtat ork nånstans ;)

3 kommentarer:

miranda sa...

alltså jessica, jag finner inga ord för hur avis jag e på dina köp just nu!!

miranda sa...

jag hade inte en tanke på å skicka bud, mitt nöt, eller att följa med heller för den delen... så långt tänkte jag! men säg till nästa gång det blir något sånt så hänger jag på :-)

Annica sa...

Fina kläder, känner igen dom i Aleyas garderob :-D

Powered By Blogger