onsdag 15 oktober 2008

Onsdag 15/10

Jaha så var det dax. Milo har feber. Stackars liten! Det bara flög på honom igåreftermiddag. Vi var på lekplatsen och lekte med Liam och han var jättepigg. På vägen hem började han skrika och jag fick bära honom hem, annars brukar han gå så bra själv. Han fortsatte gnälla här hemma, ingenting passade om han inte satt i mitt knä. Att det kan komma så fort.

Jag hade väl tänkt att försöka städa lite, men Milo har varit vaken halva natten och jag har så ont i huvudet... Får väl iaf plocka undan lite.

Längtar tills på söndag då det är lagerförsäljning i Köpenhamn av det underbara märket Katvig. Ohhh vad kul det ska bli :)

Innan jag fick barn tyckte jag alltid att alla som fick vara hemma med sjuka barn hade det så bra. Dom slapp jobba och var inte ens sjuka. Nåja. Tankarna förändras kan man ju säga, haha! Man sitter ju bara här, kan inte gå ut och känner sig allmänt onyttig. Sen är det ju ingen lek heller... Feber är väl okej, värre när det är maginfluensa och sånt som ska börja. Bläää!

Dax att kolla posten och se om Milo kan tänka sig äta ngt idag...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger