lördag 11 oktober 2008

Älskade Helg!

Helg igen. Veckan gick faktiskt fort, trots att det var min sena vecka. Skönt! Idag ska vi inte göra något speciellt, ikväll kommer våra gamla goa grannar hit, det var så längesen. Ska bli riktigt kul!

Igårkväll gjorde jag en traktor bok till Milo. Rikard skrev ut bilder, sen laminerade jag den. Han är helt tokig i "krakra" nu det är det enda som gäller. Nu sitter han med sin bok helt i exstas och säger "krakra" helt överlycklig varje gång han vänder blad och där är fler traktorer! Haha han är så himla rolig nu. Börjat prata en hel del (fast mest oförståeligt..) och kan så mycket. Dagis är bra!



Han är så duktig på dagis nu och det går jättebra. Denna veckan har han inte blivit ledsen alls när jag lämnat. Han traskar in och ser lite sur ut, men säger inget. När jag hämtar honom går han och lullar och grejar med något och sen springer han rakt upp i famnen när jag kommer. Personalen på hans avdelning är helt underbara och det märks att dom är väldigt glada för Milo, dom berättar alltid något som han gjort under dagen när jag kommer och hämtar.


2 kvällar i rad nu har han somnat själv! Det har han aldrig aldrig gjort, förutom i bilen eller vagnen. En kväll, när vi trodde han hade somnat hörde vi ett BRAK från hans rum. Då hade han dragit ner alla böcker i sängen och satt och läste. I mörkret, ska tilläggas ;). Rikard gick in, tog bort böckerna och sa godnatt och han somnade. Helt oootroligt för att vara Milo!

Igår kom han själv med filten vi har i soffan och ville sitta själv i soffan och SOMNADE. Sanslöst!





Jag sover då inte iallafall om ni nu trodde det!!

Bra bok...


Nu är det snart dax för städning här hemma, kul sådär en lördagsförmiddag...
Ha en bra helg alla!


Inga kommentarer:

Powered By Blogger