torsdag 22 augusti 2013

Tillbaka till vardagen...

Så fort det går ändå, att vänja sig av med sommarlovet. Lia somnade tidigt redan i söndagskväll och sen dess har vardagen varit igång liksom. Milo ÄLSKAR skolan. ÄLSKAR. Jag hoppas så att det håller i sig. Han går här hemma på eftermiddagarna och asar med sig sin skolväska överallt. Tillomed in på toa, som vi skrattade! Varje kväll längtar han tills dagen efter. Ikväll sa jag till honom att imorgon är det fredag sen får du vara ledig i 2 dagar! "åhh nej..." svarade han. Haha! Milo har aldrig varit den som sprungit in på dagis och tjoat och längtat dit, så detta är fantastiskt att se. "Skolan är mycket bättre än dagis mamma!!" sa han häromdagen. Ja vi får väl se hur länge det håller i sig!

Fortfarande är det sommarvärme ute för det mesta, jag längtar lite efter kyla faktiskt... Extra varm som gravid med såklart. Denna jäkla foglossning... Kan inte göra nånting känns det som längre.. Dammtorkade innan och fick så ont så jag vet inte var jag ska ta vägen! Onda sammandragningar fick jag med. Nåja, skiten måste ju göras.. Nu har jag parkerat mig i soffan o tänker inte resa mig mer ikväll helst.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger