lördag 27 oktober 2012

Denna Skrållan..


Det är ljuvligt att gå på stan med denna Skrållan. Nästan varje lördag när Milo & Rikard simmar tar hon och jag en tur på stan. "Pappa o Milo simmar. Mamma & Lia tan. E myysit!!" Ja men visst är det! Hon älskar att gå runt och titta och prata. Hon pratar nonstop och kommenterar allt och alla. Jag njuter så länge hon tycker det är roligt:). Idag har hon shoppat en panda pyjamas, hon fick välja själv på Kappahl och såklart blev det panda jamasen. När vi kom till kassan så hör jag henne bakom mig;
 "Åhh mamma titta, PANDA TOOOSAN!! "
Ja men självklart skulle hon ha matchande trosor:). Så söt! 

1 kommentar:

mamma sa...

Ja hon är utan tvekan rolig denna tjej, och älskar att gå i stan det såg jag idag.Men vänta du tills hon blir tonåring då kostar det kan du tro !!!!Kram

Powered By Blogger