fredag 26 oktober 2012

Hoppsan..


Det var visst ett tag sen sist. Hemskt vad jag blivit kass på att blogga. Inte meningen, men har inte haft så mycket att säga. Samma som vanligt är det här hemma, Lia har öroninflammation IGEN! Helt sjukt är det, detta är den 3e på 5 veckor. Så fort hon slutar med penicillinet så kommer det igen efter några dagar. Nu har hon fått nån ännu starkare medicin och remiss till öron-näsa-hals är skickad. Jag hoppas det går fort. Så här kan vi ju inte hålla på... Inte alls kul att trycka i henne medicin hela tiden, men vad gör man? Hon har ju ont och behöver den.
Så vi har alltså varit hemma sen i onsdags. Det är så tråkigt. Å jag tycker hemskt synd om mina kollegor. Men vad gör man... 

Ikväll ska jag äntligen få komma ut ur detta huset iaf, det vankas "Mammafest" i byn och det ser jag fram emot! Vi har inte träffats sen förra sommaren... 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger