fredag 14 september 2012

Äntligen fredag!


Äntligen Fredag! Jag har slutat tidigt idag med, så himla skönt att hinna få städat och grejat. Idag har vi bara haft ett barn på jobbet och hon gick hem innan 13. Gött! Ännu bättre att jag hade en hel del tid att ta ut så jag kunde sluta med gott samvete. ÄNNU bättre att jag har bytt denna fredagen, skulle egentligen slutat 12, men bytte och skulle slutat 15. Så jag har ändå min tidiga fredag nästa vecka. Lovely! 

Eftermiddagen har bestått att städning, lite vila, ungarna har busat och nu ikväll har vi tittat på Bröderna Lejonhjärta. Liiite väl läskig kanske, men båda barnen satt som förstelnade:) Underbara, fantastiska film. Älskade Älskade Astrid Lindgren, aldrig kommer det finnas någon som kan berätta sagor som hon. Lia somnade uppe på mig i soffan strax innan nio, så mysigt. 

Imorgon fortsätter helgen i full fart med simning, handling, kalas och mys med goda vänner på kvällen. Härliga helg, välkommen! 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger