onsdag 10 februari 2010

Tidsfördriv?

Tiden går låångsamt, men ändå för fort. Jag är så nervös och rädd och förväntansfull. Jag och Milo försöker sysselsätta oss så gott det går. Vågar inte lämna honom på dagis då det går maginfluensa där så han får vara hemma denna veckan. Rikard kommer inte hem förrän imorgonkväll. Det blir mkt filmtittande, men så får det bli. Det är bara 2 dagar till... I måndags var han hos sin Farmor och Farfar och busade hela dagen och det tyckte han var TOPPEN! Han älskar att busa med "yoggi" och "kakaka" och så fick han testa köra spark oxå:) Igår var han med Mormor och Morfar och handlade och var hos Morbror Jimmy.
Tur vi har så snälla människor runt om oss som hjälper oss när det behövs, det är väldigt uppskattat!



Vår älskade älskade Busunge! Tänk att han ska bli storebror nu. Det är bara 1½ vecka tills han fyller 3 år. Tiden går så fort! Alla åldrar har sin charm. Milo är dörolig just nu, han snackar hela tiden och man vet aldrig vad som kommer ut ur munnen. Han väntar på sin "bedis" (bebis) och förklarar gärna att bedisen ska sova hans arm. I morse förklarade han för mig att man måste hålla bedisens huvud annars "går de sönner!". Ja nog lyssnar han mer än vad man tror när man pratar med honom! Sötnöten. Älskade Älskade Milo!

4 kommentarer:

mamma sa...

Snacka om rolig unge igår när jag frågade milo om han behövde kissa sa han.... hmm NEJ TACK. gissa om vi blev snopna?? Jimmy skrattade så han fick lägga sig på golvet och jag fick gå ut i köket. hihihihi goa roliga unge!!!!

miranda sa...

lycka till imorgon!!

miranda sa...

nu tycker jag att vi ska få se bilder på barn nummer två också, här på bloggen :)

{K * Design} sa...

Ååå...fordonstyg...syr du å?

Powered By Blogger