fredag 18 december 2009

Snö Snö Snö!



Mormor fick offra sig och ut och åka pulka med Milo igår. Det är helt omöjligt för mig tyvärr... Lycklig var han!

Idag tog vi oss ut i trädgården jag och Milo, jag hade äckligt ont innan vi ens hade fått på alla kläder och kommit ut, men det var det värt när man ser hur han älskar snön... Jag tog ut en stol och satte mig i trädgården, grannarna måste undra;) Men ett par fina bilder blev det allt! Älskar vår kamera, det är en av dom bästa investeringarna vi gjort.


Öhh kallt kanske??




12 år gammal och still going strong!


"mmm de e e gott!" Jasså är det?



Hyy!

Finast i världen!

  

3 kommentarer:

mamma sa...

jag kallar inte det att offra när man är ute med sitt älskade barnbarn i snön och åka pulka oj oj vad det gick undan..... milo skrattade och jag tyckte nog att det gick väldigt fort!!!! MEN kul var det!!!!! Det gör jag mer än gärna om!! KRAM mamma

mamma sa...

jadu Jessica vilka fina bilder din kamera tar men det är ju faktiskt objektet som är bäst !!!!!!!!!

miranda sa...

hallå jessica, vilka fina bilder! bara så du vet så har vi ett julkort här hemma till er - har bara glömt bort att lämna det till er! vi får ta o ses nu på jullovet, kramar

Powered By Blogger