måndag 7 december 2009

Måndag igen.

Gah vad jag hatar måndag nu. Det är så jäkla långt till helgen! Rikard är i Helsingborg och vi är själva. Tråkigt. Tråkigt. Tråkigt. Jag försöker så gott jag kan, men det är inte lätt att underhålla en på snart tre år när man inte kan röra sig! Inte lätt alls. Inte kul för Milo direkt heller... Ikväll somnade han tidigt iaf, innan åtta sov han. Han fick åka till dagis redan halv åtta i morse, jag skulle på glucosbelastning. Vi är verkligen inte vana vid att gå upp så tidigt nu längre! Har vant oss vid att sova till åtta ungefär... Skönt är det!
Nu är det bara denna och nästa vecka, sen är det jullov för Milo. När jag satte upp det visste ju inte jag att Rikard skulle jobba borta... Så vi får väl se hur detta ska gå. Rikard ska vara ledig en del dagar, mellandagarna och den 23 iaf. Sen får vi väl terrorisera alla andra för att underhålla honom!

På fredag är det Idolfinal! WEE! Spännande värre, självklart kommer vi rösta på Calle! Milo är helt tokig i Calle, kommer och ska lyssna på Calle och titta på Calle på youtube. Så gulligt att han fått sin första Idol, den lilla skitungen! När Calle hade sjungt i fredags skriker Milo: "SKITBAAAA CALLE!" Jag o Rikard bara tittade på varandra, blev lite stumma där :).

Hmm. Skulle kunna tänka mig att bli trött nu, men det verkar inte min kropp vara tyvärr. Nåja, jag får väl fördriva tiden med att kolla in alla webshoppars adventskalendrar... :)

1 kommentar:

Mollan sa...

I jul kan jag terrorisera dig oxo...hihi jocke är hemma till efter nyår iaf...han har tagit 10 dagar å då e biiilen hemma!!!

Powered By Blogger