måndag 23 november 2009

Ny Layout=)

1 advent närmar sig med stormsteg och jag tyckte bloggen var lite väl somrig. Så efter lite knep och knåp blev detta reslutatet. Vad tycks?


I lördags var jag på Winnerbäck konstert med töserna. Vilken kväll! Vilken show! Världens bästa Lasse räcker inte till för att beskriva honom... Magiskt!
Här kan du läsa resencionen, vi var inte ensamma om att tycka det var bra...
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091122/NOJE/911229993/1009/&/arligt-och-bitterljuvt-sa-det-skar-in-i-hjartat




Innan konserten samlades vi hos Lotta för lite tacos och sjukt god kladdkaka. Det var så himla kul, alla vi töser har nog inte varit samlade på 4-5 år. Mkt minnen att prata igenom, men alldeles för lite tid. Jag röstar för att vi försöker göra om det, väldigt snart! Kram på er flickor för att ni är så fina, snälla och underbara!

Bästa låten för kvällen är svår att säga, men denna toppade listan iaf..  Miss Lii var inte med och Anna Stadling sjöng istället, det var enormt bra, hennes röst är som en ängels.
Om du lämnade mig nu...

4 kommentarer:

Mollan sa...

skitsnygg layout!! hur gör du??!!!
Tack för en trevlig löördag!! Winnerbäck måste spela snart igen!

Lotta sa...

Tack själv för i lördags! Var så roligt att träffas allihop! Jag röstar också för en repris snart :). Fin bloggen blev!

miranda sa...

vad fint o vintrigt du fått det här jessica! tänkte att vi kunde komma o hälsa på er någon dag för umgänge + lampor :)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Miranda: Jaaa KoM och underhåll mig! hehe. Eller oss;)

Powered By Blogger