torsdag 19 november 2009

Ännu en vecka över...

Så var snart denna veckan oxå över. I tisdags var jag, mamma och Milo i Ullared och shoppade. Det var KUL! Kul att göra ngt och komma ut från huset. Vääldigt påfrestande dock, hade min TENS på mig och hade den först på 7 i styrka, men tillslut var den uppe på 15. Den hjälpte iaf en del, utan den hade det inte gått. Tur att dom har bänkar lite överallt oxå.
Jag shoppade julklappar, mest till Milo. Fyyy bubblan vad billigt det är med leksaker där! Köpte en stor Helikopter åt honom, 199 kr. Kostade 479 på Br! Sen fick han claaes trakorer, 99 kr, dom kostar nog runt 300-400 annars. Filmer, 50 kr!
Till Lillan köpte jag Barbapappa påslakan för 129 kr, dom går på ca 400 i barnbutikerna. Massa annat smått blev det såklart oxå till Lillan; strumpor, pyjamas, strumpbyxor, filtar, dreggellappar, nappflaska, påslakan till vaggan m.m.
Massa mer blev det såklart som jag glömt nu...

Fick ett telefonsamtal innan. Försäkringskassan. Hjärtat slog snabbare och hon frågade en massa om inkomst och grejor. Tillsist vågade jag fråga när jag fick veta om sjukskrivningen gick igenom och då sa hon att hon godkände den nu! TACK! Vilken lättnad. Det tog bara en vecka, hör och häpna. Jag skickade in den förra tisdagen. Otroligt!

Imorgon är det fredag och Milo är fri från dagis. Ska åka till jobbet och lämna nyckeln och på kvällen blir det 30 års fest hos Nina i Åhus. På lördag är det äntligen äntligen dax för LASSE! Winnerbäck då såklart. Idrottshallen. Jag vet inte hur det ska gå till, jag kan omöjligt stå upp i 2 timmar, men när jag köpte biljetterna i somras kunde jag inte välja sittplats. Så jag får väl ställa mig längst bak och sätta mig på golvet. Lasse SKA jag se, så är det bara...

Nu är det matfix...
Tjing!

1 kommentar:

Septemberflikka sa...

Kul med shopping! Vi ska dra neråt i landet med tillhörande hotellövernattning på spa samt shopping på Gekås. Det ska shoppas julklappar och saker till hemmet.

Vad skönt att FK godkände din sjukskrivning!

Hoppas att du tar väl hand om dig och lilla bönan.

kramar
PEtra

Powered By Blogger