fredag 16 oktober 2009

Svinbesök?

Milo har är sjuk igen! Natten till i onsdags låg han och snurrade mellan oss, när jag kände på honom var han brännhet... På morgonen visade tempen "bara" 38 grader. Min snälla mamma hade honom så jag kunde köra och jobba några timmar. På eftermiddagen när jag kom hem, hade han 40 graders feber! Samma igår... Igårkväll när han skulle sova låg han och skakade och riste, det var riktigt obehagligt. Vaknade och var jätteledsen och gick inte att trösta. Jag tror han hade ont i kroppen. Idag är det lite bättre, har hållt sig runt 39 grader iaf... Hoppas den är borta imorgon, för detta är inget kul alls. Undrar om det är Svinis som kommit på besök? Han har ju dom flesta symptom. Fast det får vi väl aldrig veta. Ingen av oss har blivit dåliga, än iaf.


Idag var det dax för läkarbesök för mig, angående eventuell sjukskrivning. Å visst blev det så. Blev sjukskriven 50% av mina 75%, så efter lite räkning kom vi fram till att det blir 15 timmar i veckan. Hur dom kommer att ligga vet jag inte än, vi får ta det på måndag. Ett alternativ är ju att jag jobbar 9-14 3 dagar/vecka och ledig 2. Annars blir det 3 timmar/dag... Nåja, vi får väl se. Jag hoppas det hjälper lite iaf, ont kommer jag ha ändå, men kanske jag klarar lite till iaf...

Idag var det även dax för ultraljud igen. Det gick bra! Jag var nervös innan för att ngt skulle vara fel, men tillsist såg dom allt dom behövde. SKÖNT! Vad det var som dolde sig i magen kunde dom dock inte se alls denna gången... *gaah* Så, nyfiken som jag är, har jag bokat in oss på ett könsultraljud i Malmö om 2 veckor.
S P Ä N N A N D E ! ! !



3 kommentarer:

mamma sa...

stackars lilla Milo, så trött och sjuk han var, Älskade unge! klart man ställer upp och hjäper till om det behövs för sina barn altid om det går. det vet du Jessica. kram mamma

mamma sa...

mormors nya fina kruka gick sönder lilla milo var på turne med skrivbordstolen. men vad gör väl det? det är ju bara materiela ting, finns väl nya. milo blev lite ledsen men mormor köpa ny och mormor städa sa och så får det bli. älskar dig Milo. kram mormor

miranda sa...

stackars unge - helt utslagen!

Powered By Blogger