söndag 30 november 2008

1 Advent!

Idag är det första advent. Igår städade vi och pyntade hela dagen, oh så fint det blev!


Allrummet. Älskar mina kransar!



Milos rum har ju oxå fått en stjärna såklart.



På byrån i allrummet.




Min älskade älskade adventskrans. När den är tänd med alla ljusen finns det inget finare...




Köket



Lite ljusris i TVrummet



Årets adventsljusstake som jag gjort. Fin blev den!


"baksidan"

Nyinköpta ljusbollar i Tvrummet. Så fina är dom och dom lyser så mysigt.

Igårkväll var Phong och Nina och deras lilla Anton här och åt middag. Det var kul att träffas, vi kom fram till att det var ett halvår ses sist. Tiden går ju så fort! Sen jag började jobba tycker jag tiden bara flyger iväg. Nu är det bara 3 veckor kvar att jobba, sen ska vi vara jullediga. Gud vad jag längtar... Är ju iaf ledig en dag i veckan fram tills dess. Denna veckan är jag ledig fredag så det blir kort vecka. Skönt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Supermysigt!!! kram Diana

Powered By Blogger