torsdag 20 november 2008

HELG!!!

Nu är det helg för mig! Känns så grymt skönt! Jag är ledig imorgon :). Min chef kom på att jag har 9 semesterdagar som jag måste ta ut innan nyår, annars försvinner dom. Klart jag tar dom! Så jag ska ta en dag i veckan och sen under julen när jag ändå skulle vara föräldraledig. Bättre att spara på föräldradagarna. Känns otroligt skönt! Känns som det är det som behövs för att jag ska orka hela vägen utan att bryta ihop. Nu är det 4 veckor kvar att jobba... Sen är jag ledig till den 7:e jan! *längtar*

Imorgon ska jag och Milo gå på stan. Han ska klippas halv tio först. Det behövs verkligen! Har inte varit i stan på evigheter, framförallt inte i några affärer. Ska blir så skönt att få en extraledig dag.

På lördag ska vi åka till Ikea och det är ju alltid kul.

Mamma o Pappa åkte till Thailand idag, dom lyxlirarna. Sitter nog på flygplanet nu. Kul för dom, verkligen ;). Vi har ju så fint väder här ändå, vad ska man med Thailand till?! Trams! (erhm...)

Dax o fixa nåt o äta...
Trevlig helg!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad skönt för dig!!! Och för Tina & Rolle (Avundsjuk :)). Vi måste träffas snart! Alldeles för längesen! Om ni har tid får ni gärna titta inom imorgon!

miranda sa...

till thailand... åh, vad skönt dom har det nu!! avis...

klart vi kommer på nyår! ska jag fixa någon smarrig efterrätt? kramar

Powered By Blogger