tisdag 24 juni 2008

Midsommar * Skånes Djurpark

Så nu har vi firat midsommar med buller och bång! Vilket partaj det blev! Ja för oss vuxna då såklart, Milo somnade vid nio och sov till åtta morgonen efter, hur han nu bara kunde i detta livet! Själv så tror jag att klockan var runt fyra - halv fem när jag kom i säng... Oj oj vad trött jag var dagen efter!




Milo på Midsommarafton. Antar att han funderar ut nya bus ;)



Tur att vi har flyttat så alla fick plats =)


Sjunga gjorde dom men om det var skönt för alla andras öron vet i fasen ;)

I söndags var vi på Skånes Djurpark tillsammans med min moster och hennes familj och min morbror och hans familj. Oj vad Milo tyckte det var roligt! Han var helt stum av förvåning dom första två timmarna och visste inte riktigt vad han skulle göra, han sa knappt ett ljud. Förutom när han fick rida, då sa han: MUUU! Haha! Han tyckte det var skitkul att rida, jag trodde han skulle bli rädd, men icke. När ridturen var slut och jag tog ner honom från hästen sträckte han armarna efter hästen. När vi gick iväg sprang han tillbaka och vinkade på hästen oxå, den lilla godingen.



Milo klappar får! Stackars får ser helt uttråkad ut...



Milo är förstummad...




Vi grillade lite och i väntan på att korven skulle bli klar käkade Milo korvbröd och myste med Pappa...



Väntar på att rida!



Sötast i världen! Som ni ser så är det inte den minsta hästen heller, men Milo tyckte verkligen det var toppen =)



Åka rutchkana med Pappa var oxå en höjdare!

Efter den dagen var Milo TRÖTT kan jag lova er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg regndress han har. Känner igen kossorna. Passande att ha i djurparken:)

miranda sa...

ja, man kan ju verkligen inte kalla dej för datanörd i alla fall ha ha ha :-) lite fler uppdateringar tack :-P

Powered By Blogger