torsdag 12 juni 2008

Massa intervjuer...

Denna veckan är verkligen fullsmockad med anställningsintervjuer för mig. Varit på en om dagen och imorgon har jag 3(!!!) inbokade! Sanslöst. Fast det hade väl inte förvånat mig om man ändå inte får ngt jobb. Hoppas kan man ju alltid och det är ju kul att bli utvald, även om jag börjar tröttna på att springa på intervjuer nu. Bara 3 kvar imorgon och en på måndag, sen hoppas jag alla är avklarade och att nån av dom resulterar i ett jobb. Nog för att jag gärna hade varit hemma ett år till men det funkar ju inte. Och Milo kommer garanterat att älska dagis, han är en sån knatte som älskar andra barn.



I morgon ska vi åka till några bekanta och spana in deras lilla mini bebis. En liten Filip som föddes för snart en månad sen. Vi har köpt en sommardress åt honom som Milo oxå har. Ett antal storlekar mindre så såklart... Denna är det:



En av favoriterna i garderoben just nu. Milos garderob är ju för övrigt alltid full med fina kläder, jag är som sagt tokig i att handla åt honom. Men jag säljer ju oxå så jag kan ju göra det med gott samvete. Jag brukar ha ett gäng auktioner ute på Tradera.com allt som oftast. Klicka in under säljare och skriv in Jhezzica så får ni se om där är ngt fiint! Säljer just nu en del av hans bodys då vi har gått över till t-shirts. Trodde jag aldrig skulle hända, men jo nu så, Jag tycker han ser så bebisaktig ut i body. Stora grabben nu ju!

På familjeliv.se hänger jag mest nu för tiden. Byebye Facebook och Lunarstorm. Familjeliv är bäst, framförallt alla underbara människor i vår dansk shoppingtråd och i vår Kristianstadstråd där jag lärt känna många nya underbara männsiskor. Allt tack vare en sida på nätet!

Här hittar ni min sida och framförallt, min shopping. Finns under "shopping" (nähe?!) eller "Milo modellar". Welcome!

http://www.familjeliv.se/hem/tjollabolla/galleri.php

4 kommentarer:

miranda sa...

snyft buääää - tyvärr var jag oinbjuden till ditt konto på familjeliv :-( provade klicka på länken men det gick inte att komma in... snyft snyft...

miranda sa...

p.s. fick du nåt jobb?

Anonym sa...

lycka till med jobbet ;) hoppas allt e kanon mer er .. kram

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Ahh just det, man måste vara medlem för att komma in. Jag ska ändra det bums!
Har ännu en intervju att gå på nu och en imorgon. Hoppas på att höra ngt denna veckan...

Powered By Blogger