måndag 6 augusti 2007

En vecka...


Denna veckan oxå har Rikard semester, sen börjar allvaret. Ja, för honom då. Jag o Milo lunkar på i vår vanliga takt:-). Fast till hösten börjar ju äntligen babysimmet! Och så ska jag försöka få plats på nån Babyrytmik, tror Milo hade tyckt det var roligt. Han tycker om musik, men jag har inte lyckats hitta nån babyrytmik på nätet...

Imorgonkväll ska vi till Daniel och Miranda, grilla lite och spela spel. Vi var där sist oxå, men det är lättast med deras flickor. Milo är ju lätt att ta med än så länge. Jag ska baka kaka. *mumms*
På onsdag ska jag till banken vid 11 och byta bank. På torsdag ska vi kanske åka till Helsingör, det hade varit himlans mysigt! Det var flera år sen vi var där och en utflykt är alltid trevligt.
På lördag ska vi vara på släktträff vid 13 (min släkt) och bröllop på stranden vid 16. Det ska bli kul att gå på bröllop om jag bara hittar ngt att ha på mig! Får ett paket från Ellos imorgon, hoppas det passar/är snyggt... Annars vet i tusan vad jag ska ha på mig. Har en snygg klänning, men det är svart o det får man tydligen inte ha. *suck* Mitt fina blåmärke begränsar ju mig lite oxå, måste ha leggings under, annars svimmar väl folket ;-). Kolla bara så fint det är...

Nu ser det om möjligt ännu värre ut, för det har spridit sig fram på framsidan... ÖÖrk. Och så har jag ett fett skrapsår framme på smalbenet. Verkligen snyggt med klänning då!




Milo står där nere och skrattar i hoppgungan, den goa ungen. Vi fick låna en gåstol av Daniel och Miranda, skulle testa om han tyckte om det. Det gjorde han verkligen! Funderar på att köpa en ny, hittade en på Ekohallen, som var superfin. Dom vill nog ha denna själva till nästa barn (om det blir fler)...




Fint väder har vi ju fått iaf, äntligen! La ut Milos filt på vår gamla bäddmadrass så han har legat i skuggan och lekt och sovit idag. Fast grannarnas hund väckte honom. Hon skäller fasen konstant, det är så fruktansvärt drygt. Moa skäller oxå, men inte så. Och vi säger till henne, det gör inte dom. *irriterad*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kunde ju ta en klänning som går åt det blå lila hållet så matchar det dit "lilla" blåmärke.. Jädrar så du ser ut!
kram//U

Anonym sa...

arm-pussy! what a bruise.

Powered By Blogger