söndag 12 augusti 2007

Bröllop på stranden!




Igår var vi på Bröllop mellan våra vänner Sofia och Filip. Bröllopet var på stranden nere i Yngsjö och där var oxå festen sen i ett cirkustält som dom hade smällt upp där. Det var såå otroligt fint, festen var väldigt rolig och Christian Tak spelade underbart bra musik! Tyvärr var musiken så högt, så vi kunde inte ta in Milo i tältet när dom började spela. Vi åkte hem vid tolv, men var på väg hem redan vid 23. Fast sen snodde Gudfar Milo och traskade iväg, så då passade jag och Rikard på att dansa lite.



Tiden gick väldigt snabbt under kvällen, vi åt god mat, dessert och tårta och lyssnade på roliga tal. Milo somnade i vagnen vid halv nio och vaknade inte förrän vid 23. Han är så himla snäll att ha med!
Milo och Rikard, slipsnissarna!








Milo sover i vagnen, så fin i sin slips! Fast den var godast att tugga på tyckte han :)
****************
Idag blev det bestämt att helgen den 20-23 september ska vi åka till Polen tillsammans med mins föräldrar och lillebror. Min älskade Mamma fyller 50 år den helgen. Det ska bli hur kul som helst! 3 nätter på hotell, tjohoo! Vi åker torsdagen vid 14 och kommer hem på söndagskvällen. Mamma ska ha sparesa och vi andra ska bara hänga med. Fast jag ska nog ta mig en fotbehandling, för det behövs verkligen! Måste fixa pass till Milo bara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fotbehandling, det låter riktigt trevligt! Jag når knappt ner att klippa tånaglarna längre... Och fötterna är ordentligt trötta vissa kvällar, det är ju en hel del procent extra kilo de ska bära runt på ändå. På torsdag ska vi till bm igen och se om magen har växt nåt. Eller, det vet jag ju att den har, det jag egentligen är mest nyfiken på är om mitt blodvärde har stigit nåt mer sen sist *hoppas*

Må väl i hettan!

Powered By Blogger