tisdag 17 juni 2014

Första badet ute!!


Dagen idag har varit väldigt varm!! Vi har varit på lekplatsen, barnen har lekt med kompisar, Ellis sov i vagnen och jag satt i solen och fixade brännan. Gick sådär... 
Aj!! Jag som så sällan bränner mig! Barnen är jag enormt noga med att smörja men mig själv är det värre med...

Ellis har badat ute för första gången idag, det var alldeles toppen tyckte han! Som han plaskade, jag blev alldeles dyngsur när jag satt bredvid. Badet varade tills han ställde sig upp i badbaljan... Suck! Han reser sig hela tiden, kryper överallt och stoppar ALLT i munnen. Om jag fick lite gjort innan så är det inget emot vad jag får nu. Får kolla honom varje sekund!! 
 

Plask plask!! 

Å där reste han sig. Kanske skulle skaffa en minipool ändå...

Här hittade jag honom innan idag, jag stod o flätade Lias hår o hörde ett illvrål. Dit var tydligen lätt att komma men ut var värre ;). 
Busiga skitunge!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger