måndag 7 april 2014

Dåligt...

Ja men fy vad dålig jag är på att blogga!! Det glöms liksom bort i allt annat. Ska försöka att bättra mig iallafall!! 

Sitter på lekplatsen, än en gång. Det är lugnast här. Dom stora leker och lilla E sover. Fint det. Om bara den riktiga vårvärmen ville infinna sig med så! 
Idag har jag och Ellis varit på babysång. Var alltid där med Lia men är så kass på att ta mig dit med Ellis. Ännu en grej jag ska bli bättre på. Det är ju så mysigt å en ännu bättre bonus är väl att E sov i TRE timmar efteråt! Ljuvligt. 

Sommarens semester är bokad. Föga förvånande blir det Italien igen. Vi skulle ju inte sa vi men det visste vi nog ändå att det skulle bli så! Ellis får hänga med, han vänjer sig nog. Det ska nog gå bra! Än en gång åker vi tillsammans med bästa stockholmsfamiljen. Ser fram emot detta! Vi ska även köra upp tilö Stockholm över påsk och hälsa på, ska bli väldigt roligt. Jag har inte varit i Stockholm sen jag var 16. Å vi har inte träffats sen i somras så det är verkligen på tiden. 
Faller ju sig dock så att jag kommer träffa Sara även denna helgen för då är det äntligen äntligen dax för pölsefest! Ett stort gäng galna morsor kommer inta Gekås och sen efter det festa loss i huset vi hyrt. Längtar längat längtar!! 

Ja han är så stor så han sitter nu. Hur gick detta till? Den 21e blir han ett halvår! 

Dom stora hjärtanen... 

Å så Majken Pajken som äntligen är kastrerad och kan få gå ut. Ändå håller vi henne inne. Bara Liiite till. Finaste kissen!

1 kommentar:

mamma sa...

Ja det är långt mellan bloggarna Jessica, och jag förstår du inte har så mycket tid längre. Det är helt underbart fina kort på barnen . de är så underbara..Mormors små hjärtan alla 3....

Powered By Blogger