söndag 29 september 2013

Helg...

Å jag vet, jag är kass på att blogga. Jag försöker men har inte så hemskt mkt att skriva om... Igår var jag & Milo på stan o fikade med Lotta när R o Lia simmade. Väldigt trevligt. Vi var även inom BR o Milo kammade hem storkovan tack vare 25% rabatt. Ett DS spel skulle inhandlas hade vi bestämt sen innan och så blev det även en sparkcykel då hans gamla var totalt livsfarlig. .

Milos vinterjacka äntligen hemklickad...

Å Lias med! 

Lite Majken mys i soffan igår... 

Fick underbart fin post i fredags! Hela vägen från Holland så kom den äntligen, vår fina Bugaboo Buffalo! Vilken skönhet!

I fredagseftermiddag var vi på bio med båda barnen och såg Flygplan. En klar hit tyckte Milo...

Men Lia tyckte det var en dålig film och hade myror i brallan konstant...

Fick ett fint gosedjur som spelade med vagnen och Lia spelade för lillebror i magen hela eftermiddagen. "Hör han nu Mamma? Nu då?"
Så fina... :)

Söndag idag och Milo ska på kalas på Andys. Rikard ska måla Milos nya rum så Lia får ta och följa med. Kommer bli en prövning. Har så sörens ont idag, sammandragningar hela tiden. Jag längtar så tills detta är över nu, för nu är det verkligen inte roligt. Ska gå på kontroller på sjukhuset 3 ggr/vecka med, jag förstår inte hur jag ska orka!!! Är så jädrans trött på det... 


Inga kommentarer:

Powered By Blogger